جک X4 به زودی رونمایی می‌شود
Automobile Farsi - JAC Jiayue X4

کراس‌اوور تازه جک چه ویژگی‌هایی دارد؟

به تازگی تصاویری از نسخه نهایی جک X4 در رسانه‌های چینی منتشر شده است. این کراس‌اوور که به عنوان فیس‌لیفت مدل S4 شناخته می‌شود و از نسل سوم زبان طراحی این خودروساز در آن استفاده شده، در میانه و یا اواخر ماه ژوئن به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.
آن طور که در رسانه‌های چینی ذکر شده، تولید آزمایشی جک X4 آغاز شده است. جک این کراس‌اوور کوچک را به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ تجهیز کرده که با استانداردهای آلایندگی جدید چین سازگار است.
طراحی جک X4 را می‌توان ترکیبی از ترند طراحی خودروهای روز و خودروهای چینی دانست. در نمای جلو چراغ‌ها با طراحی باریک با یک نوار مشکی به یکدیگر متصل شده است، اما نکته جالب چراغ‌های اصلی آن است که در کنار ورودی اصلی هوا تعبیه شده است. در نمای چراغ‌ها با فرمی که در سه محور حرکت کرده و به یکدیگر متصل شده است، پیرو الگویی است که این روزها در خودروهای متعدد چینی به چشم می‌آید. یک پوشش مشکی پیانویی روی ستون C را پوشانده و شیشه‌های کناری را به شیشه عقب متصل کرده است.
طول، عرض و ارتفاع جک X4 به ترتیب 4410، 1800 و 1660 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن به 2620 میلی‌متر می‌رسد.
نمای داخلی تغییر زیادی را تجربه نکرده است. در بیش‌تر سطوح از رنگ سیاه استفاده شده است و تزیینات آن ترکیبی از قطعه‌های پیانویی و نقره‌ای رنگ است. مهم‌ترین ویژگی نمای کابین را می‌توان نمایشگر 10.25 اینچی مرکز داشبورد دانست که به سیستم J-Link مجهز شده و امکانات متنوعی را در اختیار راننده قرار می‌دهد.
جک X4 با یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ همراه شده است که توان تولید 150 اسب‌بخار قدرت را دارد و بیشینه گشتاور آن به 210 نیوتن‌متر می رسد. این پیشرانه استاندارد آلایندگی 6B چین را دریافت می‌کند و دو جعبه دنده 6 سرعته دستی و CVT قابل ارائه است.

AutomobileFa-JAC-X4-1.webp AutomobileFa-JAC-X4-10.webp AutomobileFa-JAC-X4-11.webp

AutomobileFa-JAC-X4-12.webp AutomobileFa-JAC-X4-13.webp AutomobileFa-JAC-X4-14.webp

AutomobileFa-JAC-X4-15.webp AutomobileFa-JAC-X4-16.webp AutomobileFa-JAC-X4-2.webp

AutomobileFa-JAC-X4-3.webp AutomobileFa-JAC-X4-4.webp AutomobileFa-JAC-X4-5.webp

AutomobileFa-JAC-X4-6.webp AutomobileFa-JAC-X4-7.webp AutomobileFa-JAC-X4-8.webp

AutomobileFa-JAC-X4-9.webp

نظر دهید