شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - هونگچی HS5
بزرگتر و جذاب‌تر

 

پیش از اینکه عکس‌های بیشتری از هونگچی HS5 منتشر شود، سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین توضیحاتی راجع به این مدل منتشر کرده بود. این تصاویر نشان می‌دهند که HS5 به صورت کلی فیس لیفت شده تا در میانه راه خود تغییری اساسی کرده باشد و به فروش بیشتری دست پیدا کند.


بر اساس تصاویر، هونگچی اچ‌اس۵ استایل خانوادگی به خود گرفته و حالا با جلوپنجره بزرگ جدید که به مدل سدان شباهت دارد با دیگر محصولات این شرکت هماهنگ شده است. دیلایت‌ها با گرافیک خاص و جذاب در دو گوشه جلو پنجره قرار گرفته تا طرحی یکپارچه با آن داشته باشد و مانند دیگر خودروهای روز، چراغ‌های اصلی دو گوشه و درون سپر جانمایی شده‌اند. در نمای کنار فرم SUV هونگچی اچ‌اس۵ همچنان محفوظ مانده اما گلگیر‌ها نسبت به قبل حجیم‌تر شده‌اند. زیر درها یک رکاب خمیده و دندانه دار مشکی رنگ وجود دارد که هماهنگی خوبی با رینگ‌های تیره ایجاد کرده‌اند. فرم نمای عقب با نسخه قبلی یکسان است اما در نسخه 2023، چراغ‌ها از ترند جهانی بهره می‌برند و به یکدیگر متصل شده‌اند. برای تزئین و زیبایی بیشتر، یک نوار کروم از بین آنها رد و سپر نیز دستخوش تغییر شده است. از نظر ابعاد بدنه هونگچی HS5 کمی در طول بزرگتر شده و حالا ابعادی برابر با 4785/ 1905/ 1700 و فاصله بین دو محور 2870 میلی‌متر دارد.


کابین به لطف استفاده از متریال باکیفیت، دو نمایشگر متصل به هم و فرمان سه شاخ چرم به روز و لوکس به نظر می‌رسد. با وجود نمایشگر‌های دیجیتال همچنان دکمه‌های فیزیکی در کنسول مرکزی دیده می‌شود که مربوط به سیستم تهویه مطبوع است. زیر این کلید‌های چرخشی پد شارژ وایرلس قرار دارد و در ادامه لیور گیربکس، ترمز پارک برقی و دیگر دکمه‌ها قرار گرفته‌اند.


تنها اطلاعاتی که از قوای فنی منتشر شده اشاره به پیشرانه 2 لیتر توربو با 248 اسب‌بخار قدرت دارد که 26 اسب‌بخار هونگچی اچ‌اس۵ نسبت به نسخه قبل قدرتمند‌تر است.

 

نظر دهید


در همین زمینه