شبکه‌های اجتماعی

قاتل ژاپنی فیستا از راه رسید

هوندا فیت 2019 از 17,080 دلار قیمت خورد

بله، ما هم می‌دانیم که قیمت‌گذاری فوری فیت 2019 به معنی دردسر جدیدی برای فیستا تعبیر می‌شود، اما به راستی این بار هوندا با فیت به قصد از پای درآوردن فیستا آمده است! درست است که فورد در طراحی خودرو‌های عضلانی حرف اول را می‌زند، اما زمانی که رقابت به سگمنت‌های کوچک شهری کشیده شود، آمریکایی‌ها در زمین به میزبانی ژاپن بازی می‌کنند! کوچک، قابل اعتماد و با استهلاک کم است. خودرویی با چنین مشخصات قطعا می‌تواند ساخته یکی از دو برند محبوب تویوتا یا هوندا باشد!
اگرچه بیشتر مشتریان خاطرات خوبی با فیستا دارند، به خصوص در مدل‌های ST که لذت رانندگی دو چندان می‌شود، اما در مدل پایه به هیچ وجه خرید آن توجیه‌پذیر نخواهد بود اگر آن را در برابر یک سایون یا فیت قرار دهید! فیت، این هاچ‌بک جذاب، چند سالی است که به بازار عرضه می‌شود. امروز هوندا، یک فیس‌لیفت مینور را برای نیمه دوم سال 2018 در آن اعمال کرده است. فیت جدید با اصلاحات تازه‌ای در قالب یک خودرو کامپکت JDM همچون صندلی‌های مسطح و راحت، کیفیت بالاتر متریال داخلی و فضای بیشتر کابین در مقایسه به نزدیک ترین رقیبش، همراه شده است.
فیت جدید همچنان با پیشرانه 1.5 لیتری 130 اسب بخاری ادامه می‌دهد. گشتاور این خودرو به 154 نیوتن‌متر می‌رسد و از گیربکس پر طرفدار CVT استفاده می‌کند. هوندا قیمت پایه این اتومبیل را بر روی رقم رقابتی 17,080 دلار نگه داشته است که 890 دلار از آن، بابت حمل و تحویل خودرو تا درب منزل دریافت می‌شود. برای خریداری مدل‌های فیت اسپرت با پکیج‌های سفارشی، قیمت خودرو به 20,190 دلار افزایش می‌یابد که در برابر مبلغ پرداختی ارزشمند است. هرچند که پرداخت بیش از 20 هزار دلار برای یک هوندا فیت چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. فیت 2019 در مدل‌های پایه نیز با رنگ‌های جدیدی عرضه می‌شود که جذاب‌ترین آن‌ها را می‌توان رنگ نارنجی خشمگین دانست. اما اگر نارنجی نیز به مذاق شما خوش نیامد، می‌توانید به سراغ زرد مرواریدی هلیوس، نقره‌ای سیلور، استیل مدرن متالیک، مشکی مرواریدی کریستالی، قرمز میلانو، آبی متالیک اژه‌ای و در آخر سفید پلاتینیوم مرواریدی بروید.

نظر دهید


در همین زمینه