شبکه‌های اجتماعی

با جدیدترین محصول جیلی آشنا شوید

جیلی FY11 اردیبهشت ماه در چین رونمایی می‌شود

جدیدترین اتومبیل شرکت جیلی در20 اردیبهشت در چین رونمایی می‌شود. نام این مدل شاسی‌بلند جیلی، Fy11 است که در دو نسخه معمولی و اسپرت به بازار عرضه می‌شود. 

در طراحی این اتومبیل آخرین دستاورد این شرکت به کار گرفته شده‌است و Fy11 از زبان طراحی جدید جیلی با نام ژنگیو بهره می‌برد. طراحی عقب این اتومبیل به عنوان یکی از نقاط قوت آن به حساب می‌آید، چراغ‌های کشیده و حاشیه سیاه شیشه عقب از نکات قابل توجه در طراحی Fy11 است. در نسخه اسپرت جیلی FY11 از دو اگزوز در هر دو طرف استفاده شده است در حالی که در نسخه معمولی تنها یک اگزوز در هر دو طرف استفاده شده است. 

 

جیلی برای طراحی داخلی این اتومبیل هم از زبان طراحی flying wing استفاده کرده است. برای جیلی Fy11 سه پیشرانه مختلف در نظر گرفته شده است. یکی از پیشرانه‌ها از نوع پیشرانه 2 لیتری است که متعلق شرکت ولوو بوده و توانایی تولید 238 اسب‌بخار قدرت و  350نیوتن‌متر گشتاور را دارا است. پیشرانه 1.5 لیتری PHEV دیگر پیشرانه‌ای است که برای جیلیFY11 در نظر گرفته شده است و نمونه سوم نیز یک مجموعه پلاگین هیبرید است که از تلفیق دو پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی و موتور الکتریکی 48 ولتی تشکیل شده است. لازم به ذکر است که نسخه اسپرت که به پیشرانه 2 لیتری مجهز است، از جعبه دنده اتوماتیک 8 سرعته استفاده شده و در دیگر نسخه‌ها جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچ به کار رفته است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه