شبکه‌های اجتماعی

رنجر رپتور 2018 قیمت خورد

پیکاپ محبوب فورد، آماده عرضه به بازار

فورد استرالیا اعلام کرد که رنجر رپتور دو کابین پیکاپ از 74,990 یورو قیمت می‌خورد. این خودرو در نیمه دوم سال جاری به بازار عرضه می‌شود. رنجر رپتور نسبت به رنجر اتوماتیک پایه، مبلغ اضافه 13,200 دلاری را طلب می‌کند. اگرچه رنجر رپتور جدید قیمت نسبتا بالایی دارد، اما به نظر توانمندی‌های خودرو در برابر مبلغ پرداختی ارزشمند است.
واضح است که اشتهای خریداران برای پیکاپهای تنومند بی پایان است. مدیر طراحی فورد می‌گوید: تلاش ما بر آن بوده است تا استاندارد‌های موجود در این کلاس را به خوبی در رپتور تجلی دهیم. با این حال به نظر می‌رسد که رنجر رپتور، به محض ورود به بازار، از سوی شورولت کلورادو Sportcat+ HSV با اختلاف قیمت 6000 دلاری ضربه فنی خواهد شد. حال آن که رنجر رپتور هنوز از مرسدس بنز X350d و تویوتا هایلوکس Rugged X ارزان‌تر است. فولکس‌واگن نیز به عنوان دیگر مدعی این کلاس، آماروک TDI580 را به تازگی رونمایی کرده است که در آن، 34 اسب بخار قدرت و 30 نیوتن متر گشتاور اضافه بر موتور 223 اسب بخاری و 550 نیوتن‌متری این خودرو ارائه می‌شود که برچسب قیمتی 68,490 دلاری را به خود می‌بیند.
رنجر رپتور با همان آینه‌های زمخت آف‌رودی که در جریان رونمایی آن در ماه فوریه به چشم خورد، عرضه خواهد شد. قلب محرک رپتور، از یک پیشرانه 2 لیتری EcoBlue با فناوری تویین توربو دیزل تغذیه می‌شود. این پیشرانه قادر به تولید 210 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور است. سیستم انتقال قدرت رنجر رپتور، از گیربکس 10 سرعته اتومات و سیستم چهارچرخ محرک بهره می‌برد. ناگفته نماند که گیربکس این خودرو از مبدل گشتاور و پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان نیز برخوردار است. پکیج Terrain Management System در این خودرو پیش‌بینی شده است که از قفل دیفرانسیل استفاده می‌کند.
رنجر رپتور 2018 همچون بیشتر پیکاپهای این کلاس، با جلو پنجره کرومی، چراغ‌های HID جلو، چراغ‌های روزتاب، سپر‌های آف‌رودی جلو و عقب، تایر‌های 33 اینچی all Terrain از Goodrich، پله‌های بزرگ کناری و زه‌های برجسته روی گلگیر عرضه می‌شود. در نسل جدید رپتور، 46 میلی متر ارتفاع بیشتر بدنه از زمین، توانایی عبور از آب تا عمق 850 میلی متری را برای آن فراهم آورده است.

نظر دهید


در همین زمینه