شبکه‌های اجتماعی

آپدیتی دیگر برای آبارث

سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی جدید برای 595

صفحه نمایشی بزرگ‌تر، امکان بهره‌مندی از Android Auto و Apple CarPlay را فراهم آورده است. با این حال این تغییرات، بدون کوچک‌ترین افزایش قیمتی برای مصرف کنندگان تمام می‌شود. شعبه استرالیایی فیات‌کرایسلر اعلام کرده است که سیستم مالتی‌مدیای جدیدی برای برخی از مدل‌های فیات 500 طراحی شده است. از میان مدل‌های مختلف انشعاب‌یافته از 500، نسخه تیون شده از 595 توسط آبارث، محبوبیت خاصی دارد. مدل‌های 2018 این خودرو با یک به‌روزرسانی اساسی، در بخش سیستم چندرسانه‌ای همراه شده‌اند که از اشتراک فایل‌های تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو پشتیبانی می‌کند.
اکنون ابعاد نمایشگر از 5 اینچ به 7 اینچ ارتقا یافته و سیستم سرگرمی Uconnect در تمام مدل‌ها به صورت استاندارد عرضه می‌شود. این پکیج با قابلیت اتصال به سیستم عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس، ابتدا در بازار استرالیا در دسترس قرار می‌گیرد. نقطه عطف این ماجرا، عدم افزایش قیمت این خودرو‌ها است. شما همچنان می‌توانید یک دستگاه 595 پایه را از 26,990 دلار خریداری کنید و مدل‌های فول با تیون‌ها و کیت بدنه‌های مختلف از جمله آبارث، از 31,990 دلار با افزوده شدن پکیج‌هایی همچون ORC قیمت گذاری می‌شوند.
Fulvio Antonelli، مدیر بخش استرالیا و اقیانوسیه آبارث، می‌گوید: «افزایش تقاضا برای 595 در سال گذشته بیش از پیش‌بینی‌ها بود و ما انتظار آن را نداشتیم. با این حال، ما توانستیم در برابر مشتری‌هایمان روسفید ظاهر شویم و تمام خودرو‌ها را بدون تأخیر به دست مالکین آن‌ها برسانیم. در عمل، ارتقای مشخصات فنی و آپشن‌ها و قیمت گذاری رقابتی ما، شعله بازار خرید محصولات ما را داغ تر کرد و مشتریان زیادی از برند‌های رقیب به سوی ما آمدند. پاداش این محبوبیت این است که ما توانستیم افزایش تقاضا را با بالا بردن تیراژ تولید در یکی از کارخانه‌های نزدیک به مرکز تحقیقات خود، جبران کنیم.»
او همچنین اضافه می‌کند: «از خدمات دیگر ما به مشتریان، طراحی سیستم چند رسانه‌ای جدیدی با همکاری بزرگان دنیای فناوری است که نمایشگر بزرگ‌تر و قابلیت‌های بیشتر را به کاربران عرضه می‌دارد.» بنا به منابع داخلی این برند، تولید 595 سری چهارم که از سپتامبر گذشته آغاز شده، تا به امروز رشد 300 درصدی را تجربه کرده است. در حالی که در آوریل سال گذشته، 595 آبارث در استرالیا تنها 62 دستگاه فروخت و امسال در زمان مشابه به فروش 265 دستگاهی رسیده است.
با تمام این صحبت‌ها، 500 و 595 در بازار‌های جنوب شرقی آسیا تنها 10 درصد از فروش خودرو‌های کوچک را در اختیار دارند. حال آن که خودرویی چون کیا پیکانتو در برخی از این بازار‌ها، به تنهایی 63.2 درصد از سهم اتومبیل‌های شهری را به خود اختصاص می‌دهد. عرضه آپدیت جدید سیستم چند رسانه‌ای 595 آبارث، اکنون بر روی خودرو‌های در حال فروش این برند آغاز شده است.
این آپدیت‌ها و تغییرات برای خودرو جذابی همچون 595 آبارث، یک دوپینگ دوباره به حساب می‌آید. با این حال اگر شما به دنبال ارائه آن‌ها بر روی مدل‌های استاندارد 500 هستید، باید حداقل تا پایان سال جاری انتظار بکشید. اگرچه که خودروسازان بزرگ جهانی مدت‌ها است به بازنگری در سیستم‌های سرگرمی و اطلاع رسانی محصولاتشان اندیشیده‌اند و در این میان اقدام فیات را می‌توان حرکتی مبارک، اما دیرهنگام دانست که در هر صورت به رشد فروش خودرو پر طرفداری چون 500 یاری می‌رساند.

نظر دهید


در همین زمینه