شبکه‌های اجتماعی

آیا بسترن‌های بازار ایران نیز شامل فراخوان می‌شود؟

فراخوان بزرگ برای محصولات FAW

شرکت FAW که یکی از غول‌های خودروسازی چین محسوب می شود، به تازگی 280000 اتومبیل را فراخوان کرده است. بر اساس گزارش این شرکت، دلیل این فراخوان نقص در سیستم پمپ سوخت است.
گروه خبری شرکت FAW در یک گزارش خبری اعلام کرده است، این فراخوان شامل مدل‌های گوناگونی می‌شود که در سال 2011 تا 2016 تولید شده است. این خودروها از خطای مشابه احتمال بد عمل کردن پمپ سوخت رنج می‌برند.
با توجه به حضور اتومبیل‌های مارک بسترن در بازار ایران، این سوال پیش می‌آید که آیا خودروهای تولید شرکت بهمن‌موتور نیز شامل این فراخوان می‌شود؟
FAW در ادامه این گزارش آورده است مدل‌های بسترن B70، بسترن B90، بسترن X80 و مزدا6 سدان که در جوینت‌ونچر FAW و مزدا تولید شده، شامل این فراخوان می‌شود. بنابراین مدل‌های بسترن B50 و بسترن B30 که در ایران تولید شده شامل این فراخوان نمی‌شود.
در این گزارش آمده است این مشکل خطری برای سرنشینان ندارد، اما وجود این خطا می‌تواند عملیات سوخت رسانی را کاهش دهد و یا به طور کامل متوقف کند که منجر به کاهش قدرت موتور یا توقف کارکرد آن شود.
تمام عملیات تشخیص و تعمیر این مشکل توسط کارشناسان FAW انجام خواهد شد و دارندگان این خودروها باید به نزدیک‌ترین نمایندگی مراجعه کنند.

 

{gallery}TestDrive/2018/TESTTEST{/gallery}

نظر دهید


در همین زمینه