شبکه‌های اجتماعی

فرستاده‌ای از آینده

مفهومی دی‌اس X E-Tense با 1341 اسب‌بخار قدرت برای سال 2035

دی‌اس، برند پریمیوم گروه پژو-سیتروئن (PSA) گوی بلورین خود را به کار گرفته است تا پیش‌گویی جذابی از آینده داشته باشد. سفری در زمان و ورود به سال 2035 میلادی. زمانی که پیش‌بینی شده است تا مدل‌های مفهومی، خودورهایی تک سرنشین، دارای کابینی منعطف که می‌تواند برای استفاده یک زوج تطبیق پیدا کرده و به دنبال آن ایجاد مدل مفهومی چشم‌نوازی از طرح دارای 3 صندلی کاربردی.
همانطور که از یک مدل مفهومی آینده‌نگر انتظار می‌رود، پیش بینی شده است که دی‌اس X E-Tense یک مدل مفهومی با سامانه پیشرفته خودران برای زمانی که راننده قصد رانندگی ندارد باشد. در این حالت عملا راننده عملا به یک سرنشین تبدیل خواهد شد. خوشبختانه، حالت رانندگی نرمال و دستی نیز در کنار حالت خودران برای این مدل مفهومی در نظر گرفته شده است. راننده می‌تواند در حالت رانندگی غیر خودران از بیبشینه قدرت تولیدی دو موتور برقی نصب شده روی دو چرخ محور جلو که توانایی تولید حداکثر 1341 اسب‌بخار قدرت را دارا است نهایت بهره و لذت را ببرد.
حداکثر توان خروجی زمانی در دسترس است که خودرو در حالتی موسوم به «Circuit» قرار داشته باشد. در حالت استفاده جاده‌ای، حداکثر قدرت تولیدی به 536 اسب‌بخار خواهد رسید. برای هیجان و ارتباط نزدیک‌تر راننده با جاده، در کف این مدل از شیشه شفاف الکتروکرومیک استفاده شده است. استفاده از چوب و فلز نیز فضای داخل کابین را لوکس‌تر جلوه داده است.
تا سال 2035 زمان زیادی باقی مانده است. اما اگر دی‌اس X E-Tense نشانه و مشخصه‌ای از اتومبیل‌های آن زمان باشد، آینده هیجان انگیزی در انتظار است. خوشبختانه در آن سال‌ها نیز هنوز قادر خواهیم بود خودمان خودروها را برانیم!

نظر دهید


در همین زمینه