شبکه‌های اجتماعی

DS8 چه زمانی رونمایی می‌شود؟

به مناسبت 65 سالگی نام DS

بر اساس تصاویر منتشر شده از DS8 فست‌بک، این سدان از نظر ظاهری استعداد رقابت با ب‌ام‌و سری 5 و مرسدس بنز E کلاس را دارد. بر اساس اولین تصاویر منتشر شده از سدان جدید شرکت DS، این مدل پژو 508L را یادآوری کرده و به نظر می‌رسد بازار هدف برای آن نیز همانی است که برای پژو 508L پیش از این در نظر گرفته شده بود. هرچند انتظار می‌رود در آغاز راه، این اتومبیل به بازارهای اروپایی عرضه شود، اما پژو 508L فروش خوبی در بازار چین داشته و یکی از خودروهای محبوب در بازار این کشور به حساب می‌آید.
برای DS8 فست‌بک دو پیشرانه دیزلی و بنزینی در نظر گرفته شده و نسخه پلاگین هیبرید آن نیز تولید خواهد شد. DS برای اولین بار به صورت رسمی در آبان ماه 1398 در نمایشگاه اتومبیل گوانگژو از DS8 فست‌بک رونمایی خواهد کرد و در 2020 این اتومبیل به بازار اروپا عرضه خواهد شد.

AutomobileFa DS8 Fastback 2020 1
با رونمایی DS8 فست‌بک در واقع شرکت PSA به عنوان شرکت مادر برند DS، 65 سالگی نام DS را جشن گرفته است. سیتروئن نخستین بار در سال 1955 مدل DS را معرفی کرد که بعدها در سال 2009 تصمیم گرفت DS را احیا کند. از سال 2014 DS به عنوان برند لوکس گروه پژو سیتروئن به فعالیت خود ادامه می دهد.

نظر دهید


در همین زمینه