شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - آئولوس هاوهان
جوان‌پسند و ارزان

 

دانگ‌فنگ در حال تست و بررسی کراس‌اوور کامپکت جدید خود از زیر برند آئولوس با نام Haohan است که از نظر ابعاد زیر Haoji قرار می‌گیرد. هدف اصلی دانگ‌فنگ جوانان هستند که کراس‌اوور جذاب با قابلیت‌ بالا می‌خواهند. این خودرو به احتمال زیاد اپریل سال جاری و با قیمت پایه 14.700 دلار در نمایشگاه شانگهای رونمایی می‌شود.


هوهان بر روی پلتفرم DSMA 2.0 که توسط دانگ‌فنگ برای خودروهای درونسوز و PHEV تدارک دیده شده تولید می‌شود. بر اساس عکس‌های جاسوسی این کراس‌اوور نمای اسپرتی دارد و از طراحی سقف معلق به همراه تزئینات مشکی رنگ بهره می‌برد. در زیر خودرو رینگ‌های آلومینیومی دو رنگ 5 پر کار شده که سایز آن مشخص نیست.


گفته می‌شود آئولوس هاوهان در دو نوع بنزینی و PHEV به تولید می‌رسد. نسخه PHEV از سیستم دو موتور مک دانگ فنگ استفاده می‌کند. از نظر سیستم انتقال قدرت شنیده‌ها حاکی از آن است که نسخه درونسوز از گیربکس 7 سرعته دو کلاچه و نسخه پلاگین هایبرید از E-CVT استفاده خواهند کرد.


آئولوس هاوهاناز اواخر دسامبر 2022 در منطقه Heilongjiang به مدت سه ماه تست‌های اطمینان خود را در محیطی سرد و کوهستانی پشت سر گذاشت. با توجه به اینکه ایران خودرو سدان آئولوس را برای بازار ایران در نظر دارد، این کراس‌اوور نیز می‌تواند گزینه خوبی برای واردات باشد.

 

نظر دهید


در همین زمینه