شبکه‌های اجتماعی

تبدیل نسل دوم داستر به پیکاپ

توسط یک سازنده بدنه خودروهای تجاری نمایش داده شد

شاید از دید آمریکایی‌ها داچیا یک برند ارزان اروپایی است که اهمیت بالایی برای آن قائل نیستند. اما در قاره کهن، داچیا یک برند مقرون به صرفه است که اتومبیل‌هایی اقتصادی و وسایل حمل و نقل عمومی عرضه می‌کند.
اخیرا شرکت Romturingia که تولید کننده اتاق و بدنه خودروهای حمل مسافر است و پیش از این نیز تولید نسل اول داستر پیکاپ را در کارنامه دارد، در نمایشگاه خودروهای تجاری هانوفر پیکاپ جدید خود را که مبتنی بر نسل دوم داستر بوده، به نمایش گذاشته است.
فرمول ساخت این پیکاپ جدید مشابه همان نسخه قبلی است. قسمت جلو اتومبیل بدون تغییر باقی‌مانده اما قسمت عقب خودرو با حوض بار جایگزین شده است. پیشرانه این پیکاپ نیز از نوع 1.5 لیتری توربودیزل با توانایی تولید 110 اسب‌بخار است که پیش‌بینی می‌شود با نممونه قدرتمندتر با توان 115 اسب‌بخار و گشتاور 270 نیوتن‌متری جایگزین شود. نسخه پیکاپ داستر نیز مجهز به سامانه چهارچرخ محرک خواهد بود.
هنوز برنامه شرکت Romturingia برای این مدل جدید مشخص نشده است اما به نظر می‌رسد تیراژ تولید محدود برای داستر پیکاپ جدید در نظر گرفته شود. این مدل می‌تواند به عضو محبوبی از خانواده داستر تبدیل شود.

نظر دهید


در همین زمینه