شبکه‌های اجتماعی

فیس‌لیفت کامارو را ببینید

نسخه جدید در راه است

شورولت از نسخه به‌روزرسانی‌شده کامارو رونمایی کرد. فیس‌لیفت جدید کامارو برای نخستین بار با پکیج Turbo 1LE عرضه می‌شود. این فیس‌لیفتی جدید از این ماسل کار اصیل آمریکایی است که در حال حاضر ششمین نسل خود را سپری می‌کند و برای اولین بار است که شورولت پکیج هندلینگی 1LE با موتور 4 سیلندر را بر روی آن ارائه می‌دهد.
به عنوان یک فیس‌لیفت مینور، این پروژه جدید منطقی به نظر می‌رسد. چراغ‌ها تغییر یافته‌اند و جلوپنجره با آرایشی متفاوت، هم نشان‌دهنده یک شورولت اصیل است و هم به هوادهی و خنک‌سازی موتور یاری می‌رساند. بزرگ‌ترین تغییر در فضای داخلی این کاماروی جدید را می‌توان در سیستم سرگرمی و اطلاع‌رسانی‌اش جست‌وجو کرد. صفحه نمایش 7 اینچی استاندارد که در صورت سفارش به 8 اینچ هم قابل ارتقا است، به یک دوربین دید عقب متصل می‌شود. سیستم پیشگیری از تصادف از جلو هم دیگر آپشن جذاب کامارو 2019 است.
این برای نخستین بار است که خریداران کامارو، امکان انتخاب پیشرانه‌ای 4 سیلندر به حجم 2 لیتر را پیدا کرده‌اند. موتور کوچکی که از همین حجم کم، 272 اسب بخار قدرت بیرون می‌کشد و گشتاور آن نیز به رقم شگفت انگیز 400 نیوتن متر می‌رسد! پکیج هندلینگی 1LE که بر روی کاماروی فیس لیفت قرار گرفته است، شامل سیستم دیفرانسیل فعال عقب می‌شود که تنها می‌تواند با یک گیربکس 6 سرعته دستی ترکیب شود. در این پکیج سیستم تعلیق سفت‌شونده و دمپر‌های کوک‌شونده نیز به صورت فابریک وجود دارد.

نظر دهید


در همین زمینه