شبکه‌های اجتماعی

کارلکس دیزاین فورد فوکوس را متحول کرد

طراحی داخلی جدید فورد فوکوس با کارلکس دیزاین

کارالکس دیزاین یکی از شرکت‌هایی است که خلاقیت‌های قانع کننده‌ای را برای داخل اتومبیل طراحی می‌کند. آن‌ها می‌توانند اتومبیل‌های عادی را با طراحی فوق العاده تبدیل به هنری کنند که هر بیننده‌ای بگوید این یک سواری خوب است.
از همه تیونرکارها و طراحان اتومبیل پس از فروش، کارگاه کارلکس دیزاین بسیار معروف است، آن‌ها همیشه در طراحی بسیار خلاق هستند و باید گفت آن‌ها پروژه های غیرمعمول و بسیار باهوش را تولید می‌کنند.
آن‌ها برای آخرین پروژه، فورد فوکوس را انتخاب کردند تا طراحی داخلی سرد آن را بدل به طرح بهتری کنند. فورد فوکوس RS با یک پیشرانه 350اسب بخار یک خودرو با شخصیت است که کارلکس دیزاین با چرم داخل این اتومبیل را به طرز باورنکردنی تغییر داده‌اند.


کارلکس دیزاین تنها از چرم طبیعی استفاده کرده است، قاب وسط، دستگیره ترمز دستی و اهرم تعویض دنده کاملا چرمی شده است. صندلی‌ها و پانل درها هم چرم شده و برای فرمان از چرم سوراخ شده با دوخت‌های زرد استفاده شده است.
کارلکس دیزاین گفته با توجه به طراحی اسپرت فورد فوکوس داخل این خودرو را کاملا اسپرت کرده و سعی کرده تا با طراحی مقرون به صرفه شخصیت اسپرت خودرو حفظ و تجهیز کند.
کارلکس با فورد فوکوس کاری کرده است که هر بیننده‌ای آن‌را می‌خواهد و از سفارشات آنلاین این طراح داخلی فورد GT طلایی است.

نظر دهید


در همین زمینه