شبکه‌های اجتماعی

پیش‌نمایش طراحی عقب دیوو

با انتشار یک تیزر جدید

بوگاتی بعد از معرفی نسخه جدیدی برای شیرون، اکنون بازگشته تا به ما یادآوری کند که محصول بعدی آنها ماه بعد در کالیفرنیا معرفی خواهد شد. بوگاتی دیوو که پیش از این تصور می‌شد نام کامل آن بوگاتی شیرون دیوو باشد، برای اولین بار در 10 جولای معرفی شده بود و اکنون با یک تیزر ویدیویی جدید، می‌خواهد صدای جذاب و هولناک و بخشی از طراحی عقب خود را به ما نمایش دهد.
اگرچه اطلاعات زیادی نمی‌توان از این ویدیوی کوتاه به دست آو‌رد، اما می‌توان پیش‌نمایشی از طراحی بخش انتهایی خودرو را در آن دید. به نظر می‌رسد که چراغ‌های عقب دیوو طراحی کاملا متفاوتی نسبت به شیرون داشته باشد شیرون یک نوار عریض از چراغ‌های LED داشت و ظاهرا دیوو از چندین LED یا شاید حتی OLED بهره می‌برد که به یکدیگر متصل نیستند و یک بار یا نوار را تشکیل نمی‌دهند.
بوگاتی همراه با انتشار این کلیپ کوتاه در صفحات شبکه‌های مجازی خود، هشتگ #builtforcorners را هم معرفی کرده است که یادآور وعده بوگاتی مبنی بر ساخت یک ابرخودروی سبک‌وزن با فرمان‌پذیری منحصر به فرد است. به احتمال زیاد با یک بوگاتی سریع‌تر و دقیق‌تر از شیرون استاندارد یا حتی شیرون اسپرت رو به رو خواهیم شد.
در حال حاضر، این‌ها تمام اطلاعاتی است که از بوگاتی دیوو داریم اما انتظار می‌رود تا نزدیک‌تر شدن به رونمایی رسمی دیوو در 24 آگوست، تصاویر و ویدیوهای تبلیغاتی دیگری هم منتشر شوند. باید یادآور شویم که فقط 40 دستگاه از این مدل ساخته خواهد شد و قیمت هر کدام از آن‌ها 5 میلیون یورو (برابر با 5.8 میلیارد دلار) خواهد بود. با وجود اینکه بوگاتی تایید کرده که شیرون بخشی از نام این خودر نیست، اما هنوز از اینکه آیا این 40 دستگاه بخشی از برنامه تولیدی 500 دستگاه شیرون محسوب می‌شوند یا دیوو خودرویی کاملا مستقل است، اطلاعاتی منتشر نشده است.

نظر دهید


در همین زمینه