شبکه‌های اجتماعی

پیکاپ مفهومی ب‌ام‌و X7 ساخته شد

در مرکز آموزش فنی‌  ب‌ام‌و

اکتبر سال 2018 ب‌ام‌و رندرینگ مدل پیکاپ X7 را به نمایش گذاشت. در آن زمان به نظر می‌رسید این طرح تنها در حد یک رندر باقی بماند.اگرچه این طرح به طور قاطعانه دلچسب نبود، اما حالا این اتومبیل در ب‌ام‌و باز طراحی و ساخته شده است.
ب‌ام‌و X7 پیکاپ اتومبیلی با قابلیت حمل 5 سرنشین بوده و در طراحی حوض بار آن از قطعات چوبی استفاده شده است. طول قسمت بار این پیکاپ 1.4 متر بوده و اگر در فضای بار آن باز باشد طول آن به 2 متر نیز می‌رسد. این اتومبیل از همکاری بین مرکز آموزش فنی گروه ب‌ام‌و و بخش ساخت خودروهای مفهومی و فناوری این شرکت بیرون آمده است. در طراحی بدنه ب‌ام‌و X7 پیکاپ از فیبرکربن پلیمری تقویت شده با نام مخفف CFRP استفاده شده و وزن این اتومبیل نسبت به مدل سواری 200 کیلوگرم سبک‌تر است. کارآموزان ب‌ام‌و برای پیکاپ X7 از روکش‌های دست‌ساز چوب ساج استفاده کرده‌اند.
ب‌ام‌و X7 پیکاپ قرار است به عنوان یک مدل مفهومی در نمایشگاه موتورسیکلت به نمایش گذاشته شود. ب‌ام‌و برای عکس‌های رسمی این اتومبیل مفهومی جدید خود، این اتومبیل را حال حمل موتورسیکلت ب‌ام‌و F 850 GS نشان داده است.
روند طراحی و ساخت مدل مفهومی پیکاپ X7 در ب‌ام‌و 10 ماه به طول انجامیده و 12 نفر از کارآموزان این شرکت در بخش‌های مختلف بر روی آن کار کرده‌اند تا این پیکاپ به طور کامل عملیاتی و به اتومبیلی برای نمایش تبدیل کنند. هرچند ب‌ام‌و به طور رسمی اعلام کرده است قصد ندارد تا این پیکاپ را تولید و روانه بازار کند.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه