شبکه‌های اجتماعی

شاه ماهی به آب افتاد

تولید سری8 آغاز شد

از پاییز امسال به بازار می‌آید. سری8 ب‌ام‌و را می‌گوییم. باواریایی‌ها سرانجام این کوپه لوکس را در کارخانه دینگولفینگ خود، روی خط تولید بردند. در فرایند آماده‌سازی تولید سری8، ب‌ام‌و کم‌تر از 3 میلیون یورو صرف ساخت و توسعه سایت دینگولفینگ کرد. نوآوری این سایت تولید، اتوماسیون بیشتر در خطوط است که به بهره وری بالاتر می‌انجامد. واگن‌های سیار، بخش‌های مختلف بدنه را برای اسمبل کردن به خط تولید می‌آورند و ربات‌ها، فواصل و درز‌ها و خطا‌های احتمالی در قطعات را در پایان خط کنترل می‌کنند.
ب‌ام‌و سری8 مدل 2019 می‌تواند 523 اسب بخار قدرت داشته باشد. گشتاور آن نیز به رقم شگفت آور 750 نیوتن‌متر می‌رسد. این اعداد و ارقام از دل پیشرانه‌ای به حجم 4.4 لیتر خارج می‌گردند. این پیشرانه با یک جعبه‌دنده 8 سرعته خودکار و سیستم چهارچرخ محرک (پیش‌فرض دیفرانسیل عقب) کار می‌کند. ب‌ا‌م‌و اعلام کرده است که سری8 قادر است 0 تا 96 کیلومتر بر ساعت را در 3.6 ثانیه بپیماید و تا 248 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.
کوپه‌های اسپرت به طور معمول با متریال سبک‌وزنی ساخته می‌شوند تا وزن خالص نهایی خودرو کاهش یابد. استیل، پلاستیک، آلومینیوم و فیبر کربن در سر تا سر بدنه سری8 به کار گرفته شده‌اند. سقف، در‌ها، کاپوت و سپر جلو از جنس آلومینیوم هستند. همچنین در سری نخست تولیدات سری8، امکان سفارش سقف از فیبر کربن تقویت شده هم وجود دارد. سری8 به موازات سری 5 و 7 تولید می‌شود. قیمت گذاری این کوپه لوکس نیز اندکی قبل از زمان عرضه اعلام خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه