نمای داخلی فولکس‌واگن الکتریکی ID-3 به نمایش درآمد

پس از یک ماه از رونمایی ظاهری هاچ‌بک برقی فولکس‌واگن

 یک ماه پیش بود که فولکس‌واگن نمای بیرونی و برخی مشخصات فولکس‌واگن الکتریکی ID-3 را رونمایی کرد. حال در اتفاقی جدید این شرکت نمای داخلی فولکس‌واگن الکتریکی ID-3 را به نمایش درآورده و اعلام کرده تا رسما این فولکس‌واگن الکتریکی ID-3 را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت که در سپتامبر 2019 برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد.

بر اساس ویدیو منتشر شده از داخل فولکس‌واگن الکتریکی ID-3 داشبورد این اتومبیل و فرمان آن نیز به طور اختصاصی به نمایش درآمده است. بر اساس تصاویر به دست آمده فولکس‌واگن الکتریکی ID-3 از نمایشگر LCD در پشت فرمان بهره می‌برد و که در نگاه اول و در یک تصویر سرعت، میزان شارژ باقی‌مانده و میزان پیمایش قابل حرکت با آن به نمایش گذاشته شده است. در تصاویر منتشر شده از داخل این اتومبیل به نظر می‌رسد شیفتر الکتریکی برای تعویض دنده برای آن به کار گرفته شده و همچنین در پایین داشبود و در کنسول وسط نیز دسته دنده‌ای به همین منظور استفاده شده است.
در میانه داشبورد نیز فولکس‌واگن الکتریکی ID-3 از نمایشگر لمسی بهره می‌برد که سیستم مسیریابی، تهویه و سیستم مولتی‌مدیا را می‌توان با آن کنترل کرد. همچنین در این نمایشگر اطلاعاتی همچون میزان دمای صندلی‌ها و دمای محیطی و داخل اتومبیل نیز به نمایش گذاشته شده است.
بر اساس ویدیو منتشر شده از فولکس‌واگن الکتریکی ID-3 این اتومبیل مجهز به سیستم تخیص صدا بوده و دستورات سرنشینان را برای برخی کارکردها از جمله سیستم تهویه اجرا می‌کند. به نظر می‌رسد فولکس‌واگن الکتریکی ID-3 از تجهیزات پیشرفته‌ای برخوردار بوده و برای آشنایی کامل با آن هنوز دو ماه دیگر باید صبر کرد.

 

AutomobileFa-VW-ID-3-Interior-1.webp AutomobileFa-VW-ID-3-Interior-2.webp AutomobileFa-VW-ID-3-Interior-3.webp

AutomobileFa-VW-ID-3-Interior-4.webp

نظر دهید