شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جنسیس جی70
آخرین تلاش برای بهتر شدن

 شاید جنسیس G70 نسل جدیدی نداشته باشد اما این خودروساز همچنان در تلاش است تا با ارتقا و آپدیت‌های جدید و بیشتر توجه مشتریان را به این سدان جلب کند. ما می، جنسیس پیشرانه 2.5 لیتر توربو جدید را در بازار کره معرفی کرد و حالا قرار است تا همان پیشرانه را برای بازار ایالات متحده نیز استفاده کند.

 

این پیشرانه جایگزین نمونه 2 لیتر توربو خواهد شد که در حال حاضر بر روی تریم پایه نصب می‌شود. قوای محرکه جدید با 48 واحد بیشتر حالا 300 اسب‌بخار قدرت و 421 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان نیرو و قدرت توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب و یا هر چهارچرخ منتقل می‌شود. پیش از این، جنسیس G70 با گیربکس 6 سرعته دستی فروخته می‌شد. با افزایش قدرت، جنسیس سیستم ترمز را نیز ارتقا داد و حالا این سدان به صورت استاندارد از ترمز‌های برمبو استفاده می‌کند.

 

علاوه بر این اصلاحات، جنسیس دو رنگ جدید Vanta Gray و  Kawah Blueرا به پالت رنگی G70 اضافه کرده است. برای کابین نیز دو تم دو رنگ جدیدObsidian Black/Fog Gray  و Obsidian Black/Vanilla Beigeدر نظر گرفته شده تا تنوع برای انتخاب بیشتر باشد.

 

از امکانات استانداردی که به این سدان اضافه شده می‌توان به پورت شارژ USB-C، کیسه هوا ردیف عقب، نمایشگر دیجیتال تهویه مطبوع و آینه فریم لیس اشاره کرد.

 

جنسیس می‌گوید این خودرو استانداردترین قدرت را در کلاس خود دارد. اصلی‌ترین رقیب این خودرو ب‌ام‌و 330 و C300 محسوب می‌شود که هر دو 255 اسب‌بخار قدرت دارند. در عین حال هر دو خودرو قیمت پایه 46000 دلار دارند که بالاتر از این خودو است.

 

اطلاعات قیمت G70 منتشر نشده و احتمالا با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه جنسیس قیمت آن را اعلام کند.

 

نظر دهید


در همین زمینه