شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - میتسوبیشی اوتلندر PHEV 2023
شروع فروش از نوامبر

 

میتسوبیشی مدل اوتلندر را برای نسل چهارم دچار تغییرات کرد. از نظر طراحی، تمام مدل‌ها دچار تغییراتی شدند که شامل نسخه پلاگین هایبرید نیز می‌شود. این شرکت فروش مدل PHEV را از ماه نوامبر با قیمت پایه 35.845 دلار در بازار‌های آمریکا شمالی شروع خواهد کرد.


خودروهایی که به آلاسکا و هاوایی ارسال می‌شوند دارای 1.470 و دیگر بازارها شامل 1.345 دلار هزینه حمل خواهند بود. با در نظر گرفتن این اعداد، قیمت پایه میتسوبیشی اوتلندر PEHV به ترتیب 41.315 و 41.190 دلار خواهند شد.


میتسوبیشی اعلام کرده است که اوتلندر می‌تواند در حالت تمام برقی 87 کیلومتر برد مسافت داشته باشد. البته این عدد در چرخه اروپایی به دست آمده و این شرکت برای بازار آمریکا برد مسافت 61 کیلومتر را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. به صورت کلی این خودرو با یک باک و شارژ کامل می‌تواند 674 کیلومتر برد مسافت داشته باشد.


قوای محرکه این خودرو شامل پیشرانه درونسوز چهار سیلندر 2.4 لیتر اتکینسون به همراه دو موتور الکتریکی می‌شود. خروجی ترکیبی این دو 248 اسب‌بخار قدرت و 450 نیوتن‌متر گشتاور است. این مدل نسبت به مدل قبلی 27 اسب‌بخار قدرت بیشتر دارد. این شاسی بلند دارای پک باطری لیتیوم یون 350 ولت با ظرفیت 20 کیلووات ساعت است که نسبت به مدل قبلی 40 درصد بهبود پیدا کرده است. با شارژ سریع، می‌توان این خودرو را طی 38 دقیقه تا 80 درصد پر کرد.


دیگر تغییرات این خودرو شامل باک جدید با ظرفیت 14.8 گالن، سیستم کنترل انحراف از مسیر Active Yaw Control و سیستم سوپر چهارچرخ محرک میتسوبیشی می‌شود. پیشرانه درونسوز و یک موتور الکتریکی محور جلو را می‌چرخاند و یک موتور الکتریکی نیز وظیفه چرخاندن محور عقب را بر عهده دارد.


مدل‌های پایه اوتلندر که PHEV نیستند قیمتی معادل 26.995 دلار دارند. این نشان می‌دهد که مدل‌های هایبرید قیمت بیشتری دارند و به گفته شرکت مشتریان ماه‌ها در صف بودند.


این مدل از نظر طراحی داخلی و خارجی مانند نمونه‌های بنزینی است و تنها مواردی در کابین متعلق به نمونه پلاگین هایبرید خواهد بود.

 

 

نظر دهید