شبکه‌های اجتماعی

شورولت تریل‌بلیزر، جدیدترین محصول جنرال موتورز برای 2021

شورولت شاسی‌بلندهایش را گسترش می‌دهد

بالاخره بعد از 10 سال شورولت تریل‌بلیزر جدید آماده ورود به بازار ایالات متحده می‌شود. نسل اول شورولت تریل‌بلیزر در سال 2009 به بازار ایالات متحده عرضه شده و نسل دوم این اتومبیل تنها خارج از بازار ایالات متحده به فروش رسیده است. حالا با رونمایی از این مدل، خط تولید شاسی‌بلند جنرال موتورز گسترش پیدا کرده که در واقع نسخه کوچک‌تر شورولت بلیزر است. بر این اساس این اتومبیل جدید شکاف بین شورولت ترکس و اکوئینوکس را نیز در بین محصولات شورولت پر خواهد کرد.
اطلاعات کمی در مورد شورولت جدید منتشر شده و این شرکت بدون انتشار جزئیات خاص شورولت تریل‌بلیزر به سیستم ایمنی این خودرو اشاره کرده است. از ویژگی‌های سیستم ایمنی این اتومبیل می‌توان به ترمز خودکار اضطراری، سیستم کمکی ماندن در مسیر و هشدار خرووج از خط اشاره کرد. این در حالی است که سیستم دستیار پارک شورولت تریل‌بلیزر به صورت آپشن اختیاری در نظر گرفته شده است. در تیپ اسپرت RS شورولت تریل‌بلیزر نیز افزون بر نشان کنار شیشه‌ها از سقف دو رنگ نیز بهره می‌برد.

AutomobileFa Chevy Trailblazer 2020 2
رئیس بخش مشتریان و کراس‌اوورهای شورولت در مورد شورولت تریل‌بلیزر گفته است: «طراحی خوب تریل‌بلیزر باعث شده تا امکان شخصی‌سازی اتومبیل نیز افزایش یابد.»
استیو ماجوروس ادامه داد: «شورولت تریل‌بلیزر از زبان طراحی خانواده کراس‌اوورهای این شرکت که به سرعت در حال پیشرفت است بهره برده و تولید خودروی شاسی‌بلند در کارخانه شورولت در حال گسترش است.»
شورولت اکوئینوکس از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر یا 2 لیتری توربو که در دو نسخه دیفرانسیل جلو و چهارچرخ محرک تولید می‌شود، بهره می‌برد. همین دو پیشرانه گزینه‌های اصلی برای شورولت تریل‌بلیزر است. جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک ساخت کارخانه شورولت در این اتومبیل استفاده خواهد شد و حتما یک نسخه تمام چرخ محرک از شورولت تریل‌بلیزر نیز عرضه می‌شود.
قیمت و اطلاعات دقیق این خودرو در تاریخی نزدیک به فروش اسن مدل مشخص خواهد شد. بر اساس اعلام شورولت این اتومبیل اوایل سال 2020 وارد نمایندگی‌ها می‌شود و فروش آن با مدل 2021 صورت خواهد گرفت.

نظر دهید


در همین زمینه