چری و ملکه صورتی
Automobile Farsi - 2020 Chery eQ1 Queen edition

نسخه جدید چری eQ1 به زودی وارد بازار می‌شود

چری به تازگی در بخش انرژی‌های جدید خود، نسخه‌ای تازه از مدل eQ1 را پسوند کویین ( ملکه) معرفی کرده که از 25 مارس در فهرست فروش این شرکت قرار می‌گیرد. مهم‌ترین ویژگی این نسخه جدید استفاده گسترده از رنگ صورتی در نمای بیرونی و کابین خودرو است. همچنین صندلی‌های جدید با نام ورود آسان، با امکان تاشوندگی الکترونیکی همراه شده است.
همان‌گونه که از تصاویر پیدا است، تغییر چندانی در طراحی این نسخه ایجاده نشده است. با این حال چری از ترکیب رنگ جدیدی برای این خودرو استفاده کرده است. بدنه صورتی در ترکیب با سقف سفید، نمای بیرونی کابین eQ1 کویین را جذاب‌تر از قبل کرده است و به نظر می‌رسد چری با این کار سعی داشته مشتری‌های خانم را به سمت این خودرو جذب کند. طرح جدید رینگ‌ها نیز از دیگر تغییرهای نمای بیرونی eQ1 کویین است.
ترکیب رنگ سفید و صورتی در کنار رنگ سیاه، فضای زنده‌تری را به کابین چری eQ1 کویین هدیه داده است. طراحی چری eQ1 به صورت دو در و ترکیب سرنشینان 2+2، موجب شده چری برای این نسخه امکان باز و بسته شدن الکترونیکی صندلی جلو را به این خودرو اضافه کند که با یک کلیک تا می‌شود و به حالت قبل باز می‌گردد تا سوار شدن برای سرنشین‌های عقب آسان‌تر باشد. چری همچنین امکاناتی مانند ترمز پارک برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه امکان تمیز شوندگی خودکار، شارژر موبایل وایرلس، نمایشگر 10 اینچی لمسی و دستیار صوتی هوشمند را برای eQ1 کویین در نظر گرفته است.
موتور الکتریکی چری eQ1 کویین توان تولید 40 اسب بخار قدرت را دارد و نهایت گشتاور آن به 120 نیوتن متر می‌رسد. این موتور از سه مجموعه باتری با توان 0.6 کیلووات ساعتی تغذیه می شود که در مجموعه امکان پیمایش 301 کیلومتری را برای چری eQ1 کویین فراهم می‌کند. در صورت استفاده از سیستم شارژ سریع، می‌توان این خودرو را در 30 دقیقه تا 80 درصد شارژ کرد.

AutomobileFa-Chery-eQ1-Queen-.webp AutomobileFa-Chery-eQ1-Queen-1.webp AutomobileFa-Chery-eQ1-Queen-2.webp

AutomobileFa-Chery-eQ1-Queen-3.webp AutomobileFa-Chery-eQ1-Queen-4.webp

نظر دهید