شبکه‌های اجتماعی

با سیاست‌های بزرگ‌ترین خودروساز دنیا آشنا شوید

فولکس‌واگن جتا 2019 ارزان شد

فولکس‌واگن جزئیات کامل قیمت‌گذاری نسل بعدی جتا را اعلام کرد. قیمت جتا که یک سدان جمع‌ و جور از این خودروساز آلمانی است، در مدل پایه S از 19395 دلار و برای بالاترین تیپ آن که SEL Premium  است، ا از 27795 دلار شروع خواهد شد. شروع قیمت فولکس‌واگن جتا در تیپ پایه نسل جدید نسبت به مدل قبلی، 100 دلار کاهش یافته است. این خودرو در مدل پایه از جعبه‌دنده شش سرعته دستی، چراغ‌های عقب و جلو LED، صندلی‌های پارچه‌ای، ترمز پارک الکتریکی و صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی با قابلیت هماهنگی با تلفن‌های هوشمند آیفون و اندروید برخوردار است. جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک نیز با پرداخت تنها 800 دلار بیشتر قابل انتخاب است. در مدل قبلی هزینه این آپشن و انتخاب جعبه‌دنده اتوماتیک 1000 دلار بود که در حال حاضر شاهد کاهش 200 دلاری آن هستیم.

در تیپ SE فولکس‌واگن جتا می‌توان شاهد امکاناتی نظیر سیستم تهویه‌ مطبوع اتوماتیک دو منطقه‌ای، سقف پانورامیک، فرمان و دسته‌دنده چرمی و صندلی‌های گرمکن‌دار بود که قیمت آن از 23 هزار دلار آغاز می‌شود و همچنین گیربکس اتوماتیک به صورت استاندارد برای این تیپ در نظر گرفته شده است. در مراحل بعدی تیپ‌های SEL  و SEL Premium به ترتیب مجهزترین نسخه‌های جتا به شما می‌روند که شروع قیمت آن‌ها 25265 و 27795 دلار تعیین شده است.

فولکس‌واگن جتا 2019 از یک پیشرانه 1.4 لیتری چهارسیلندر مجهز به توربوشارژر نیرو می‌گیرد که قادر به تولید 147 اسب‌بخار و 249 نیوتن‌متر گشتاور است. احتمال عرضه نسخه قوی‌تر GLI این خودرو نیز در سه ماهه دوم سال جاری میلادی نیز وجود دارد.

نظر دهید


در همین زمینه