شبکه‌های اجتماعی

ساخت نسخه R پرفورمنس از خودروهای الکتریکی

ایده فولکس‌واگن برای عملکرد بهتر

در صورت تایید، فولکس‌واگن وعده داده که این مدل یک نسخه شایسته و مناسب از R پرفورمنس باشد. این حقیقت بر کسی پوشیده نیست که فولکس‌واگن در حال کار بر روی دسته‌ای از خودروهای الکتریکی است که با عنوان I.D. شناسایی می‌شوند و آغازگر این مدل‌ها، نسخه هاچ‌بکی است که برنامه‌ریزی شده است تا در سال 2020 به فروش برسد.
در حالی که تصاویر مدل مفهومی اصلی نشان دهنده این است که این مدل به اندازه کافی هیجان انگیز نیست. اما خبر خوشحال کننده این است که مهندسان در حال فکر روی این مساله هستند که چگونه می‌توانند تنوع و هیجان بیش‌تری را به محصولات الکتریکی بیفزایند؟
پاسخ روشن است: با عرضه نمونه‌هایی با عملکرد بهتر که عنوان R را یدک می‌کشند. این مساله در مصاحبه با یوست کاپیتو مسئول بخش R پرفورمنس مشخص شد: « اگر ما نسخه R پرفرومنس خودروی الکتریکی را عرضه کنیم، بدون شک نسخه شایسته‌ای خواهد بود.»
برای فولکس‌واگن خیلی زود است که اطلاعات دقیق و جزئیاتی را از نسخه پرفورمنس خودرو الکتریکی منتشر کند، اما حقیقت این است چسباندن نشان R روی خودرویی که فاقد پیشرانه درون سوز است نشان دهند این خواهد بود که زمان در حال تغییر است! کاپیتو در این باره گفت که این شرکت در حال حاضر ایده‌ای را برای ساخت یک خودرو R پرفورمنس بدون آلایندگی دارد، اگرچه هنوز تصمیمی در باره زمان عرضه آن به بازار نگرفته است.
رئیس بخش R می‌گوید که توسعه و پیشرفت خودروهای الکتریکی به قدری سریع است که به نظر می‌رسد تغییرات به صورت ماهانه اتفاق می‌افتد و این مساله کار را برای فولکس‌واگن برای نهایی کردن جزئیات مدل الکتریکی سخت‌ می‌کند. او اشاره می‌کند که در نهایت تصمیم خواهند گرفت که نسخه پرفورمنس خودروی الکتریکی‌شان چه ویژگی‌هایی داشته باشد. با پیشنهاد اتواکسپرس این مدل می‌تواند یک هاچ‌بک داغ و مهیج یا یک کراس‌اوور سریع مرتبط با مدل مفهومی I.D. Crozz باشد.
فولکس‌واگن تا کنون نشان داده است که یک خودرو الکتریکی می‌تواند به طرز وحشیانه‌ای سریع باشد. با I.D. R Pikes Peak رکورد تازه‌ای را در سال جاری ثبت کرد و توانست مسیر 12.42 مایلی را در 7 دقیقه و 57.148 ثانیه به پایان برساند.
I.D. R Pikes Peak یک خودرو مسابقه‌ای هدفمند است اما ساخت یک خودرو الکتریکی جاده‌ای فولکس‌واگن را با چالش‌های بیش‌تری مواجه می‌کند زیرا این خودور نباید صرفا سریع باشد. بلکه باید از راحتی کافی برخوردار بوده و باتری های آن پیمایش قابل قبولی داشته باشند.

{gallery}611ca5146fdae{/gallery}

نظر دهید


در همین زمینه