شبکه‌های اجتماعی

بررسی تسلا مدل X تیونینگ شده

 تقویت یک خودروی الکتریکی

مجموعه T Sportline را می‌توان اولین شرکتی دانست که به تیونینگ و شخصی‌سازی خودروهای الکتریکی تسلا پرداخت. این شرکت اکنون از دست‌آورد جدید خود برای تسلا مدل X رونمایی کرده و مالکین این خودرو می‌توانند برای خاص‌تر بودن خودروی خود را به همراه مقداری پول اضافی به این شرکت بسپارند!

این شرکت که در هالیوود غربی در کالیفرنیا قرار دارد متخصص تقویت و شخصی‌سازی محصولات تسلا از مدل‌های قدیمی رودستر گرفته تا آخرین نسخه‌های مدل S است. جدیدترین محصول این شرکت که T Largo نام دارد، پکیجی است برای نسخه P100D مدل‌ X که تغییراتی در ویژگی‌های ظاهری این خودرو و برخی امکانات آن ایجاد می‌کند.
تغییرات بدنه
تی اسپرت‌لاین برای این خودرو یک کیت بدنه عریض از جنس فیبرکربن در نظر گرفته که عرض این خودرو را از هر طرف حدود 5 سانتی‌متر افزایش داده است. تعدادی قطعات کربنی نیز با خریداری این پکیج به مدل X اضافه می‌شود که هم چهره اسپرت‌تری برای آن ایجاد کرده و هم ویژگی‌های آیرودینامیکی آن را بهبود می‌بخشد. این قطعات شامل اسپلیتر جلو، بال عقب، فلاپ رکاب و دیفیوزر عقب می‌شود.
برای ایجاد ابهت بیشتر در این خودرو رینگ‌های فورج 22 اینچی با تایرهای اسکورپیون پیرلی با نمونه‌ استاندارد تعویض می‌شوند. شرکت تی اسپرت‌لاین T Largo را برای مشتریانی می‌داند که می‌خواهند در میان جمعیت متفاوت بوده و بدرخشند. این شرکت پکیج T Largo را به مالکین مدل X عرضه می‌کند. با این حال کسانی که قصد این خودرو را از شرکت تسلا دارند نیز می‌توانند در هنگام خرید پکیج مورد نظر را سفارش دهند و بقیه کار را به تسلا و تی اسپرت‌لاین بسپارند.
بر اساس پولی که مشتریان برای مدل X خود کنار می‌گذارند می‌توانند از آپشن‌های گوناگونی مانند شیشه‌های دودی با تکنولوژی  سرامیک، سیستم صوتی پیشرفته، کاور بدنه، حذف کروم از تزیینات و برخی به‌روزرسانی‌های داخلی بهره‌مند شوند. تنها 20 عدد از این پکیج عرضه خواهد شد و برای نشان دادن خاص بودن آن شماره پکیج خریداری شده بر روی داشبورد خودروی مورد نظر حک خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه