شبکه‌های اجتماعی

احتمال معرفی مدلY تا یک سال آینده

ماسک طرفداران را به خشم آورد

تسلا فعلا درگیر مشکلات مربوط به مدل3 است اما هم‌زمان با آن، برنامه‌ها و محصولات دیگری را هم برای چند سال آینده تدارک دیده است که تولید رودستر و مدلY از جمله این برنامه‌ها هستند. ایلان ماسک در توییتر، اطلاعات تازه‌ای از زمان عرضه کراس‌اوور کوچک تسلا یعنی مدلY منتشر کرده است.
ماسک پیش از این گفته بود که تولید این خودرو در سال 2020 آغاز خواهد شد اما به نظر می‌رسد که معرفی رسمی آن، خیلی زودتر رخ دهد. ماسک در پاسخ به سوال زمان رونمایی رسمی مدلY، در توییتر 15 مارچ را برای معرفی این خودرو معرفی کرد. او البته بعد گفت که این تاریخ دروغ است و صرفا از این ایده خوشش می‌آمده است! 15 مارچ روز ترور ژولیوس سزار است.
البته او طرفداران ناراضی و خشمگین خود را در توییتر ناامید نگه نداشت و سعی کرد با ارائه توضیحات بیشتری، آن‌ها را قانع کند. ماسک نوشت: ما می‌توانیم مدلY را از هر زمانی از اواخر امسال تا اواسط سال بعد معرفی کنیم. پس 15 مارچ، چندان هم غلط نیست.
بالاخره که معلوم نشد منظور ماسک دقیقا چه روز یا روزهایی است! در حال حاضر، اطلاعات چندانی از مدلY وجود ندارد. ماسک پیش از این گفته بود که میزان تقاضا برای این مدل کراس‌اوور، احتمالا بیش‌تر از مدل3 خواهد بود.
ماسک پس از خشمگین شدن طرفدارانش در توییتر به خاطر ارائه اطلاعات غلط، درباره رسانه‌ها صحبت و از آن‌ها به خاطر رفتار مشابه یعنی ارائه اطلاعات غلط، انتقاد کرد! ماسک به اندرو هاکینز که مدیر بخش خودرویی سایت Verge است و مدیر تسلا را به یک شخصیت طرفدار ترامپ که همانند رییس‌جمهور آمریکا، به شکل غیرمنطقی رسانه‌های خبری را مورد انتقاد قرار می‌دهد، پاسخ داد: می‌دانستم این را می‌گویی. هر وقت فردی رسانه‌ها را نقد می‌کند، به او می‌گویند تو شبیه ترامپ هستی! خب فکر می‌کنی چرا او به عنوان رییس‌جمهور انتخاب شد؟ زیرا دیگر کسی به تو و عقاید مشابه تو اعتقاد ندارد. امثال شما اعتبار خود را مدت‌ها پیش از دست داده بودید.

نظر دهید


در همین زمینه